Idea szkolenia:

Badania naukowe wskazują, że 1 niezadowolony klient przekazuje informację o swoim rozczarowaniu przeciętnie 11 innym osobom, a każda z tych 11 osób przekaże tę zasłyszaną opinię 6 swoim znajomym. W ten sposób mamy więc 1 niezadowolonego klienta i około 66 osób, które o tym wiedzą. Co gorsza, pula naszych potencjalnych, przyszłych klientów właśnie zmniejszyła się o 66 osób. Jeżeli dodamy do tego efekt skali, to oznacza to prawdziwe, wymierne kłopoty dla naszego biznesu, dlatego tak ważna jest obsługa klienta. Szkolenia, które przeprowadzamy pomagają pracownikom doskonalić się w obsłudze klienta, a co za tym idzie wpłynął na zadowolenie klientów i pozytywne opinie.

Zachowanie pozytywnych relacji z klientem po nieprzyjemnej, trudnej sytuacji, to ważna i poszukiwana umiejętność wśród ludzi mających bezpośredni kontakt z klientem. Brak pewnych kompetencji w tym obszarze, może skutkować utratą klienta i stać się świeżą pożywką dla negatywnego marketingu szeptanego.

Cele szkoleniowe:

  • Uczestnik będzie wiedział jak pracować z klientem, aby maksymalizować pozytywne oceny i opinie klienta,
  • Uczestnik będzie wiedział jak pokierować rozmową, aby zapanować nad sytuacją konfliktogenną,
  • Uczestnik będzie umiał zachować się profesjonalnie w obliczu uzasadnionej reklamacji klienta