Aby informacja o konkretnym produkcie/usłudze, zwłaszcza nowej lub innowacyjnej, dotarła do jak największej liczby odbiorców, jednocześnie zwiększając dochody firmy, niezbędne jest zastosowanie profesjonalnej kampanii reklamowej. Jest to bowiem kluczowe narzędzie promocyjne.

Typową kampanię podzielić można na trzy fazy. Podczas pierwszej z nich, czyli planowania, ustala się elementy takie jak: rodzaj kampanii, obszar oddziaływania, grupę docelową, a także czas trwania i budżet. Następnie następuje faza projektowania, która odpowiada za jej skuteczność: tylko spójna i profesjonalnie przygotowana kampania uwzględniająca grupę docelową oraz obszar oddziaływania jest w stanie przynieść oczekiwane efekty. Ostatnia faza to już wdrożenie kampanii, czyli wydrukowanie/umieszczenie na stronach internetowych materiałów reklamowych, rozpoczęcie zaplanowanych przedsięwzięć etc. Warto jest zwrócić uwagę na jakość tych produktów, gdyż to one stanowią wizytówkę przedsiębiorstwa.

Kampania reklamowa ukierunkowana na sukces to kampania stworzona przy pomocy profesjonalistów, wykorzystująca nowoczesne media, przykuwające oko grafiki i niestandardowe rozwiązania. Przykładem nowoczesnej kampanii reklamowej jest przeprowadzenie konkursów, wykorzystanie popularności rozpoznawalnych internautów czy zaprojektowanie gier przeglądarkowych lub aplikacji mobilnych. W obecnych czasach konsumenci stają się bowiem coraz bardziej wymagający. Istotna jest jednak spójność działań w różnych mediach. KIRG wspiera przedsiębiorstwa w przeprowadzeniu kampanii począwszy od fazy planowania, a kończąc na wdrożeniu, z uwzględnieniem indywidualnych oczekiwań klientów oraz najnowszych trendów i technik marketingowych.