Ulotki, plakaty i foldery to tradycyjne narzędzie marketingu, które pozwala dotrzeć do potencjalnych klientów. Stanowią one wizytówkę firmy, dlatego istotne jest odpowiednie ich przygotowanie oraz profesjonalny wydruk. W ramach usług związanych z marketingiem i reklamą, KIRG pomaga również w wydrukowaniu materiałów reklamowych.

Ulotka to podstawowe narzędzie zaprezentowania potencjalnym klientom danych produktów i usług. Jest to nośnik reklamowy który klient zabiera ze sobą i w każdej chwili może do niego wrócić, dlatego też ważna jest jego jakość oraz wykorzystanie najlepszego tuszu i papieru. Standardowe formaty wydruku to format A5 (148x210mm), A6 (105x148mm) oraz DL (99×210), natomiast standardowe parametry papieru to gramatury 135g/m2 i 170g/m2, matowe lub błyszczące, obustronne lub jednostronne. Możliwe jest jednak także wykonanie wydruku niestandardowego, dostosowanego do wymagań klienta.

Kolejnym narzędziem promocyjnym jest plakat stanowiący reklamę dla dużego grona odbiorców. Plakaty można wieszać zarówno na zewnątrz (na słupach, tablicach ogłoszeniowych itd.), jak i wewnątrz (w klubach, biurach, centrach handlowych itd.), dlatego istotna jest jakość i wielkość wydruku. Ważne jest, aby reklama przyciągała wzrok i uwagę różnych grup docelowych, nawet z dużej odległości. Standardowe formy wydruku plakatów oscylują między A4 a A1 (210x297mm-594×841mm), a także B3-B1 (353x500mm-707x1000mm). Gramatura papieru wynosi natomiast 100-300g/m2.

Foldery natomiast stanowią bardziej złożoną i obszerniejszą prezentację produktów i/lub usług danego przedsiębiorstwa. Wykonane profesjonalnie z pewnością przyczynią się do powiększenia grona konsumentów. W przypadku folderów ważne jest jednak indywidualne podejście do klienta, tak aby folder odpowiadał swojemu zastosowaniu. Możliwe są bowiem różne formaty czy oprawy projektów. Dodatkową opcję stanowi także lakierowanie wydruku, które zwiększy jego trwałość oraz walory estetyczne. W przypadku takich projektów istotny jest jednak koszt ich wydruku, dlatego też KIRG oferuje konkurencyjne ceny tych usług.